Friday, November 14

Testimoni AJHT : Sakit Lutut Hilang


"Pagi tadi kakak ku mengadu tentang sakit kat lutut, yang katanya sudah seminggu sakit. Disangkakan mungkin kerana cuaca sejuk. FYI, kakakku sudah 48 tahun.
Wah macam orang mengantuk disorongkan bantal, lalu aku pun suggest dia makan AJHT ni. Sebab kebetulan memang aku ada borong stok AJHT baru-baru ni.
So dia pun setuju untuk cuba, kut2 boleh mengurangkan rasa sakit tu. Dia nak ambil sebiji sehari sahaja. Pesanku, kesannya selalu dalam masa 5 hari, InsyaAllah boleh elok.
Petang tadi, masa keluar gi giant, kakak ku cakap, kaki dia dah tak sakit!!! Aku terkejut! Ingatkan dia tak makan lagi, mungkin masih berkira-kira untuk makan. Rupanya dia dah pun cuba, tapi ada sedikit rasa kebas-kebas, mungkin tindak balas AJHT terhadap sendi-sendi tu kan.
Tapi sakit yang ditanggung dah macam tak rasa. Katanya lah.
Syukurr Alhamdulillah. Tak sangka pulak dalam pada duk promote, terjadi pada ahli keluarga sendiri, dan terbukti berkesan. Jom kita kasi promote lagi untuk orang tua kita pulak.
Cadangnya nak hadiah 1 pada mak mertua pulak sebab dah lama menanggung sakit lutut ni. Harap-harap dapat membantu..:)" 
~ Puan Musliana ~

Terima kasih kerana anda sudi membaca :)

Hubungi kami:
019 659 1541 (Fizah)

Page FB : Kedai Vitamin Kuantan

Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Balok, Kuantan
Pengeposan ke seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment