Monday, January 26

Testimoni AJHT, OsteMatrix, Omega Guard : Mak Dah Mudah Solat, Tiada Sakit Mencucuk Lagi

"Sejak kebelakangan Mak sering mengadu sakit sendi & tulang punggung sehingga dia sukar untuk tidur malam, terutama bila setiap kali bangun dari duduk. Lutut pun rasa macam mencucuk-cucuk.
Selepas 4 hari konsisten makan : AJHT 2 biji Ostematrix 2 bijiOmega Guard 1 biji
Mak kata,"Alhamdulillah la, Mak rasa lega sikit selepas makan vitamin Shaklee tu. Mak dah boleh tido malam takde dah rasa sakit kat punggung ni, bila bangun dari duduk pun dah tak sakit lagi, nak solat pun mudah. Lutut pun tak rasa mencucuk sangat. Ada kurang laa.."
Alhamdulillah syukur ya Allah. Engkau berikanlah kesihatan yang terbaik buat ibubapa ku semoga mereka mudah untuk beribadat kepadamu...Aamiin." 
~ Puan Nurul Azliza ~

Terima kasih kerana anda sudi membaca :)

Hubungi kami:
019 659 1541 (Fizah)

Page FB : Kedai Vitamin Kuantan

Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Balok, Kuantan
Pengeposan ke seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment