Saturday, March 21

Testimoni : Celah Ketiak, Peha dan Lutut yang Gelap Hilang dengan ESP


" Since Master Cery buat sharing post ni, saya masih terfikir lagi samaa ada nak ke tak nak share. Sampailah hari ni last day, I decided that I need to share. So other people who have the same problem will be benefited from it. Sebabnya masalah saya ni memang agak memalukan. Sape yang nak share testimoni ni please ek. TOLONG HIDE NAMA DAN PHOTO SAYA OKAY. Takut orang yang baca nanti kenal.
Ok masalah saya sejak dulu ialah gelap di celah ketiak, peha dan lutut. Memang gelap sampaikan dulu-dulu rasa risau nak kawin:P. Sebut je apa krim / scrub / masker mandian semua dah cuba rasanya. Tapi tak terjejas pun. Masa nak bersalin memang paling nightmare. Malu kat doktor weh!!
Saya makan ESP sebenarnya bukan sebab masalah ni, malah tak pernah terfikir pun. Tapi selepas saya konsisten makan selama 2 bulan, tiba-tiba saya perasan ketiak, celah peha dan lutut saya dah cerah!! Taklah putih melepak licin tapi jauh lebih cerah dari biasa. Ye lah baru 2 bulan pun konsisten. Sebelum ni makan jugak tapi saya main selang seli ikut suka saje. Kebaikan lain memang banyak tapi yang ni memang saya sangat-sangat teruja. Akhirnya masalah besar kulit saya dah berhasil!
Saya cadang nak tambahkan lagi dengan scrub di luar so that proses nya makin cepat. Yelah kulit mati tu diganti sel baru kesan dari protein dari ESP. Kemuadian dari luar boleh sental buang sel-sel tu guna scrub.💕
~ Puan S ~

Rare sangat testimoni ESP kali ni. Tak sangka pulak dengan ESP, celah ketiak, peha, dan lutut Puan S ni boleh jadi cerah.



Terima kasih kerana anda sudi membaca :)

Hubungi kami:
019 659 1541 (Fizah)

Page FB : Kedai Vitamin Kuantan

Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Balok, Kuantan
Pengeposan ke seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Fizah. InsyaAllah kunjung balas akan menyusul dari Fizah :)