Friday, May 6

Testimoni Set Kesuburan Shaklee : Positif Hamil Setelah 6 Bulan Mencuba

KISAH BENAR
Teringat lagi kisah dua tahun yang lepas. Bila diri disahkan mengandung untuk kali kedua setelah menghadapi pelbagai dugaan dan rawatan kerana masalah cyst. Memang nak nangis jer bila teringat.
Hati ini sungguh gembira tak terkata. Saya dan suami tak mampu nak berkata-kata dek gembira melampau. Hanya air mata mampu berbicara. Penantian selama 6 tahun akhirnya termakbul hasil dari Set Kesuburan iaitu GLA, Vitalea dan B Complex. Suami pula ambil Vitamin E dan Zinc Complex.
Mula amalkan Set Kesuburan pada bulan Feb 2012 hingga ke detik 23 Ogos 2012 saya dapati kitaran haid terlambat seminggu. Bila di cek dengan ujian pregnancy. Ternyata positifff!!!
Tuhan. Tanganku mengeletar. Betulkah?? Rasa tak percaya!! Tak puas hati lagi. Esok lagi saya beli 2 pregnancy test. Saya cuba 2 hari berturut. Semua positif!! 6 tahun aku menunggu. Terima kasih Tuhan. Terima kasih Shakleee. Ada sinar hidup di rahimku.
Anak sulungku bilang. Itu adik gegurl. Mandy namanya, even tak tau apa jantinanya. Adik dalam kandungan memang tak bagi chance pun nak bagi tengok jantinanya sehinggalah aku bersalin. Ya!!! Itu memang gegurl !!! Dan itu Mandy. Saya dan suami gembira dalam tangisan. Ternyata apa yang kami hajati itu dimakbulkan. Hanya dalam masa 6 bulan.
~ Puan Vanessa ~

Antara Produk yang Puan Vanessa ambil ialah :

  1. GLA
  2. Vitalea
  3. B Complex
  4. Vitamin E
  5. Zinc Complex

\Terima kasih kerana anda sudi membaca :)

Hubungi kami:
019 659 1541 (Fizah)

Page FB : Kedai Vitamin Kuantan

Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Balok, Kuantan
Pengeposan ke seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Fizah. InsyaAllah kunjung balas akan menyusul dari Fizah :)