Thursday, October 12

Testimoni : Turun 8 kg Lepas Ambil ESP

Masya Allah macam tak percaya je bila berat badan turun 8 kg dalam tempoh beberapa minggu je. Siapa yang tak suka kalau berat badan boleh turun dengan jayanya kan.


Customer ni belikan ESP untuk anaknya yang agak berisi. Sebelum ambil ESP, setiap pagi mesti akan mintak sarapan-sarapan berat seperti mee goreng, bihun goreng, nasi goreng dan macam-macam lagi. Anak beliau cakap, ambil ESP je pun dah cukup kenyang dan tak nak dah makanan berat tu.

Alhamdulillah, dengan ESP berat berjaya diturunkan sehingga 8 kilo.

Terima kasih kerana anda sudi membaca :)

Hubungi kami:
019 659 1541 (Fizah)

Page FB : Kedai Vitamin Kuantan

Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Balok, Kuantan
Pengeposan ke seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment