Thursday, October 12

Testimoni : Turun 8 kg Lepas Ambil ESP

Masya Allah macam tak percaya je bila berat badan turun 8 kg dalam tempoh beberapa minggu je. Siapa yang tak suka kalau berat badan boleh turun dengan jayanya kan.


Customer ni belikan ESP untuk anaknya yang agak berisi. Sebelum ambil ESP, setiap pagi mesti akan mintak sarapan-sarapan berat seperti mee goreng, bihun goreng, nasi goreng dan macam-macam lagi. Anak beliau cakap, ambil ESP je pun dah cukup kenyang dan tak nak dah makanan berat tu.

Alhamdulillah, dengan ESP berat berjaya diturunkan sehingga 8 kilo.

Terima kasih kerana anda sudi membaca :)

Hubungi kami:
019 659 1541 (Fizah)

Page FB : Kedai Vitamin Kuantan

Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Balok, Kuantan
Pengeposan ke seluruh Malaysia

1 comment:

  1. Fortunately, CAMM Metals operates in a 17,000 sq foot facility stocked with state-of-the-art gear. View this web page to get an idea of the machines which are be} spread throughout our facility.We usually make use of CNC tools to ensure that|to make certain that} each piece is cut precisely to the specifications from the design. These tools extract a pc program of the exact Bunny Hats instructions and specifications used to create a piece. This steel fabrication process is similar to punching, except the press doesn’t create a hole in the steel, but an indentation. The turret doesn’t completely pressure the steel through the die, but only raises it. Stamping is used to type shapes, letters, or photographs in a steel panel or sheet.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Fizah. InsyaAllah kunjung balas akan menyusul dari Fizah :)