Wednesday, June 27

Testimoni : Anak-anak Sihat Dengan Set Kesihatan Kanak-kanak Shaklee

"Dressing Umar pagi nie ke nursery. Siap pakai stoking lagi hehehehe.
Sebelum ke nursery perkara yang selalu dan mesti dilakukan mesti kena ambil sebiji Omega Guard dan sesudu MealShakes dimasukkan ke dalam botol susu Umairah dan Umar.
Sebelum nie, setahun yang lepas Umairah dan Umar memang pesakit setia ke klinik setiap bulan.
Ada kadang tu sebulan 2 kali kena pergi klinik sebab demam, batuk dan selsema.Umar lak kalau dah kena batuk memang asma dia datang cepat. Memang setiap hari kena pergi ke klinik untuk sedut nab.
Sekali bayar rm150 memang tak lari la.Jadi duit memang habis ke klinik je tapi nak buat macam mana kan. Anak-anak kesayangan, ibu dan babah tak kesah ikat perut untuk anak-anak.

Tapikan lepas Ena berikan Omega Guard dan MealShakes dan sekali sekala Ena berikan Vitamin C Chewable pada Umairah dan Umar dah jarang-jarang sangat Umairah dan Umar kena sakit. Syukur sangat-sangat.
Kalau kena hujan memang cepat-cepat Ena beri makan Omega pada anak-anak. Jadi demam tak sempat nak hinggap pada anak-anak.
Tapi takaader lah tak pernah kena langsung lepas consume Shaklee. Tu tipulah kan.
Apa yang Ena nak tekankan di sini anak-anak Ena dah jarang sangat-sangat kena demam, selsema dan batuk.
Dan paling best selera anak-anak pun makin bertambah. Apa yang kita masak diorang makan. Dah takder istilah taknaklah ibu. Lagi diorang minta nak makan adalah.
Umar pun dah lama tak kena asma.
Alhamdulillah syukur sangat-sangat."
~ Puan Zarena Heeney ~

Terima kasih kerana anda sudi membaca :)

Hubungi kami:
019 659 1541 (Fizah)

Page FB : Kedai Vitamin Kuantan

Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Balok, Kuantan
Pengeposan ke seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment