Sunday, June 10

Testimoni : ESP Membantu Ibu Menyusu Bertenaga

Assalamualaikum.
Macam mana nak mula ye kecintaan saya kpd ESP..Sebab banyak sangat!πŸ˜„
Saya bermula ketika berpantang anak kedua.

Pantang anak pertama..saya jadikan Horlicks sebagai milkbooster tapi dalam masa yang sama saiz badan pun boost up gakπŸ˜‚.

Maka time anak kedua lahir, tak berani minum horlicks dah. hehehe.

Tapi dalam masa yang sama, sangat-sangat perlukan 'sesuatu' untuk jadikan badan lebih bertenaga.

Maka, bermula lah episod ber'ESP' & ALFALFA.

Sehinggalah berani memborong 6 tin ESP promo time Oktober 2012 tu & terus daftar keahlian. Walaupun memang takde niat nak menjual. Hehe. 6 tin tu konon-konon nak bolot sorang-sorang.

♡ Badan jadi lebih bertenaga
♡ Tak tidur siang pun takpe, memang rasa bertenagaπŸ˜‚.
♡ Malam kena bangun sejam sekali pun Alhamdulillah ok sangat-sangat. Lebih pandai kawal emosiπŸ˜„.
♡ Anak lelaki yang ni lebih kuat badannya dan ototnya. Mula meniti berjalan masa umur 8 bulan! πŸ˜…
♡ Sekarang masih continue dengan ESP sebab..

》 alas perut elak gastrik. Kadang-kadang tak sempat sarapan awal-awal pagi. Berkejar nak ke sekolah, lepastu kelas sampai pukul 10. Hehe. Kalau takde ESP, memang sakit perut!
》 untuk kawal pengeluaran minyak kat muka. Yang ni memang membantu!
》 membantu pudarkan parut muka! Lagi-lagi kalau berjerawat..πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„

Minumlah ESP plain. Suam-suam dalam keadaan perut kosong, lebih cepat serapan & hasilnya!

😁😁😁😁
~ Puan Ayuney Ahmad ~


Terima kasih kerana anda sudi membaca :)

Hubungi kami:
019 659 1541 (Fizah)

Page FB : Kedai Vitamin Kuantan

Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Balok, Kuantan
Pengeposan ke seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment