Monday, July 9

Testimoni : Sembelit, Asthma, Demam Panas, Kurang Selera Makan Tiada Lagi Selepas Ambil Meal Shakes

Alhamdulillah, nampaknya Meal Shakes dah banyak bantu kanak-kanak. Antaranya kanak-kanak yang bermasalah membuang air besar (sembelit), kanak-kanak yang menghidap Asthma, baru pulih dari demam panas, dan kurang selera makan.

Kali ni Fizah nak share testimoni ibu-ibu yang sudah cuba Meal Shakes pada anak-anak mereka.

Puan Husni

"Salam Kak Ira, ingat tak cerita saya pasal Akif yang sembelit? Lepas diintroduce Meal Shakes, saya sangat-sangat nak try untuk Akif. Since dalam tu ade fiber, jadi boleh tolong melawaskan perut budak kecik ni. Jadi saya pon try, Alhamdulillah, seminggu lepas cuba, dah nampak beza dia. Tiap-tiap hari buang air besar. And bowel movement pon smooth je, perut dah tak buncit (hehe, kalau buncit pon sebab minum air banyak). And 7oz tu mcm tak cukup je, sebab die suka dengan rasa vanilla Meal Shakes tu. Saya pulak, dulu nak minum susu punye lah susah. Bila tambah Meal Shakes, segelas tu senafas je boleh minum (hehe.. exaggerate) Sedaap! Thanks, nanti nak beli, buat bekal puasa." 

Puan Lia

"Saya teruskan bagi Meal Shakes, masuk hari ke-3 Irfan dah tak demam and batuk-batuk asthma dia terus hilang. Irfan kembali aktif (actually aktif lagi dari biasa..hehe..) dan makan pun nak sahaja. If not, kalau dulu kena asthma attack, dah baik pun takanak makan, minum susu je. Risau Ummi tau." 

Puan Cda

"...doktor beri ia antibiotik untuk Anas makan selama 1 bulan. Ngam 2 minggu cda tengok Anas semakin kurus dan tidak selera makan dan minum.(Kurus sampai neneknye di kampung terkejut bila melihat gambar Anas yang cda MMs padanya). Kulit Anas menjadi kasar dan Anas jadi sensitif. Mudah menangis, tak bertenaga dan dalam tempoh yang sama cda berhenti memberinye antibiotik dan menukarkannye dengan Meal Shakes. 2 hari selepas tu cda nampak perubahannye. Anas dah mula ke dapur menunjuk apa saja makanan di dapur. Selera makannya bertambah!!! Syukur, dan dari tu juga Anas semakin aktif dan tidak mudah meragam. Dan sekarang selepas 1 bulan, badannya dah mula berisi. Kulitnya semakin halus dan sekata."


Puan Ina

"Alhamdulillah. dengan Meal shakes + susu, Vita lea for Children selama 1 minggu di samping kapsul minyak ikan Omega Guard Shaklee. (sedap dikunyah begitu sahaja). Nakkan anak anda bijak? Pastikan diet hariannye tinggi kandungan DHA. Untuk perkembangan otaknya. Sekarang Aiman akan makan nasi 3 kali sehari dan selalu tengah malam dia tak boleh tidur sebab lapar katanya." 

Puan Ayu

"Alhamdulillah, lepas 3 hari try Shaklee Meal Shakes, Alif dah mula menampakkan perubahan. Dia dah mula mintak makan dan makan pun takde ler tunjuk 4 jari dia tu dah. Makan habis sampai dia betul-betul kenyang, dan takde dah makan benda-benda merapu tu. Dan dia mula nampak aktif, ceria dan sihat." 

Lagi testimonials dan apa kandungan Meal Shakes, boleh view di sini.

Terima kasih kerana anda sudi membaca :)

Hubungi kami:
019 659 1541 (Fizah)

Page FB : Kedai Vitamin Kuantan

Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Balok, Kuantan
Pengeposan ke seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Fizah. InsyaAllah kunjung balas akan menyusul dari Fizah :)