Saturday, September 8

Testimoni Vivix : Ramadhan Tak Rasa Lemau & Bertenaga

Eksperimen diri » VIVIX buat puasa saya bermakna!
Selama ni saya ambil Vivix untuk tujuan pemulihan sel. Maka saya prefer ambil Vivix malam sebelum tidur. Sebab Oyun kan memang ada alahan. So kadang-kadang naik jerawat. Tu yang prefer ambik Vivix malam untuk pemulihan jerawat tu.
Puasa-puasa ni, saya stop ambil Vivix kunun-kunun takut kehausan. Hahah (takut sebelum kena!) Tapi disebabkan bulan ni promo Vivix, tiba-tiba rasa nak try ambil Vivix waktu sahur pulak. Hihi.
Amazingly! Memang best! Kena niat nak ambil Vivix untuk TENAGA! Alhamdulillah. Pagi Ramadhan tu tak rasa lemau langsung!
~ Oyun ~

Fakta:

Resveratrol dalam Vivix adalah 10x ganda daripada khasiat resveratrol sumber lain. Ia berfungsi untuk membantu mitokondria dalam sel menjana tenaga! Jika mitokondria banyak, maka lebih banyak tenaga dapat dihasilkan!

No wonder la kita boleh kelainannya!

Memang sangat baik untuk mereka yang diabetes (hyperglisemia), yang darah tinggi, yang darah rendah, untuk penghasilan tenaga mereka.

Kenapa orang diabetes sesuai untuk ambil Vivix?
Sebab mereka mudah mengalami penurunan aras gula yang boleh menyebabkan keadaan hypoglisemia yang lebih bahaya kesannya seperti menggigil, pengsan & koma akibat ketiadaan tenaga yang dihasilkan oleh mitokondria.


Terima kasih kerana anda sudi membaca :)

Hubungi kami:
019 659 1541 (Fizah)

Page FB : Kedai Vitamin Kuantan

Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Balok, Kuantan
Pengeposan ke seluruh Malaysia

1 comment:

  1. Info yang ringkas tapi padat. Qiya da cuba Vivix, sedap! Buat masker pun best... Puasa tahun depan boleh la cuba amalkan Vivix ni...

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Fizah. InsyaAllah kunjung balas akan menyusul dari Fizah :)