Tuesday, October 7

Testimoni Vivix: Rokok Terasa Pahit Macam Hempedu

"Mmmm...segan dan agak malu bila ibu kita seorang perokok tegar kan.
Mak saya memang perokok tegar dari usia belasan tahun lagi. Bukannya rokok daun tapi rokok Dunhill. Dulu memang rasa segan dengan kawan-kawan dengan keluarga bakal suami tapi tu la, bila kita nasiha orang tua ni bukannya nak dengar.
Keraplah mak sakit perut yang teruk, mungkin sebab organ dalaman dia dah tak berapa elok kot sebab sekarang umur dia dah 63 tahun.
Tapi Alhamdulillah, awal minggu lepas saya poskan VIVIX kat mak saya. Tup tup mak call saya. Jeng..jeng..jeng. Dia kata ubat apa yang saya bagi dia minum tu??? saya tanya kenapa? Dia kata rokok terasa PAHIT MACAM HEMPEDU!! Dia langsung tak boleh hisap rokok tu.
Saya kata itula ubat yang saya cari selama ni untuk dia. Alhamdulillah. Dah seminggu dia tak beli dan tak sentuh langsung rokok. Dia cakap selera makan dia pun makin bertambah. Ramai dah yang tegur cakap dia nampak berisi.
Alhamdulillah, syukur pada Allah. Akhirnya saya jumpa supplement yang betul-betul sesuai untuk ibu saya. Tak apa lah keluar duit banyak sikit pun. IBU KITA SEORANG JE. Selagi dia masih ada memang nak tengok dia sihat.
P/S: Ada satu lagi cerita tentang testimoni VIVIX iaitu bapa mentua yang menderita Kencing manis pun ada perubahan yang ketara." 

~ Puan Izan ~

Terima kasih kerana anda sudi membaca :)

Hubungi kami:
019 659 1541 (Fizah)

Page FB : Kedai Vitamin Kuantan

Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Balok, Kuantan
Pengeposan ke seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment