Thursday, December 15

Syarikat Nutrisi Semulajadi No. 1 di Amerika Syarikat, Shaklee




Image result for Shaklee Syarikat Nutrisi Semulajadi No. 1 di Amerika Syarikat



Kesihatan mempengaruhi sebahagian besar kehidupan kita, sama ada penampilan luaran atau perasaan dalaman dan kejayaan seseorang, semuanya bergantung kepada kesihatan. Kesihatan yang baik menjadi tunggak kebahagian hidup dan jangka hayat yang lebih panjang. Justeru itu, sebagai sebuah syarikat nutrisi semulajadi No. 1 di Amerika Syarikat, Shaklee amat berbesar hati kerana dapat menawarkan rangkaian produk kesihatan yang dapat membantu meningkatkan taraf kualiti kesihatan dan kehidupan kita.

Dalam tahun 1915, Dr. Shaklee telah mencipta antara salah satu multivitamin pertama dan sejak itu Shaklee meneruskan usaha murni tersebut dengan mencipta pelbagai produk kesihatan semulajadi yang lain. Antaranya adalah mencipta pengasingan protein yang pertama seumpamanya, menjadi salah satu peneraju dalam penghasilan minyak ikan dan produk revolusi Shaklee iaitu Vivix dan Cinch. Shaklee juga telah melaburkan hampir $300 juta dolar Amerika dalam bidang pembangunan dan penyelidikan. Shaklee hanya menggunakan sumber asli terpilih dengan kualiti terbaik yang ada, dan sentiasa meneroka dalam pengumpulan penemuan-penemuan kajian sains terbaik dunia untuk memberikan produk yang Sentiasa Selamat, Sentiasa Berkesan dan Sentiasa Mesra Alam. Ini kerana Shaklee amat prihatin dalam kebajikan kesihatan anda dan keluarga.

Dalam pada itu, Shaklee juga rancak dalam menjaga kesihatan alam sekitar. Shaklee telah mencipta bahan pencuci rumusan biorosot bebas toksik pertama di Amerika Syarikat. Shaklee juga telah menjadi syarikat pertama dunia yang disahkan sebagai Climate Neutral dalam menyekat pengeluaran karbon yang menghasilkan impak sifar pada alam sekitar. Selain itu, Shaklee telah berjaya mencapai sasaran kempen menanam 1 juta pokok dengan kerjasama penerima anugerah Nobel Peace 2004, Dr. Wangari Maathai. Ini adalah kerana kami percaya, bila kita telah mengambil sumber alam terbaik untuk mencipta produk kesihatan untuk manusia, maka kita perlu kembalikan apa yang telah kita ambil darinya.

Dan hari ini Shaklee merupakan komuniti yang pesat berkembang melebihi 1.2 juta orang di seluruh dunia dengan berkongsi pelbagai produk yang dapat membantu orang ramai mengubah nasib masa depan dari segi kesihatan juga kewangan. Misi dan hasrat Shaklee adalah menawarkan peluang untuk setiap insan kembali menanam impian , membantu orang lain meraih pendapatan dan mencapai kebebasan kewangan hanya dengan berkongsi produk pada yang menginginkannya. Shaklee gelarkannya sebagai Social Marketing dan Shaklee telah lama dan berjaya melakukannya lebih 55 tahun yang lalu.


..


Untuk Info & Order 😊


019 659 1541 (Fizah) 
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Balok, Besereah, Kuantan
Pengeposan ke seluruh Malaysia
Anda mungkin juga meminati:

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Fizah. InsyaAllah kunjung balas akan menyusul dari Fizah :)