Wednesday, July 25

Testimoni Vivix : Hilang Nikmat Bila Sedut Sebatang Rokok

"Alhamdulillah. Usaha menjauhkan diri dari yang haram diteruskan.
Beberapa hari lepas wife tetiba bagi sesudu Vivix. Rasa macam ribena yang sangat pekat. Dia kata elok untuk jantung. Tanpa usul periksa saya pun makan la.
Keesokan harinya saya mula hilang satu ‘nikmat’ hidup bila sedut sebatang rokok. Puii pahit giler. Rasa macam hisap rokok masa demam (perokok tegar tau ni). Saya continue hisap rokok beberapa hari tanpa berjaya menghabiskan rokok sampai ke putung.
Saya tanya dia apa benda ni. Dia kata Vivix ni memperbaiki DNA manusia terutama sekali bahagian jantung dan organ-organ berkaitan. DNA kita akan baik ke asal macam mana yang dikurniakan kepada kita dan sepatutnya dipelihara. So organ dalaman yang selama ini dah terbiasa dengan nikotin dan segala macam racun membunuh itu akan menjadi sempurna balik. Hah whatever la sayang.
Selang beberapa hari saya sendiri ambik sesudi lagi Vivix ni. Saja nak tengok macam mana hasilnya. Alah bukan tak pernah amik niquitin dan macam-macam tin yang ada kat pasaran. Benda-benda tu mengurangkan kebergantungan terhadap nikotin tapi fikiran tak boleh nak lupakan nikmatnya rokok. Kalau menjadi pun lambat hasilnya. Makan minggu atau bulan jugak. So esok paginya bila hisap sebatang terus rasa macam nak muntah.
Uish biar betul ni. Sejam kemudian cuba lagi dan perghh. Berhenti kereta tengah jalan sebab rasa terlalu tepu. Macam rasa merokok melebihi 20 batang sehari padahal baru sebatang dua je hisap."
~ Encik M ~


Terima kasih kerana sudi membaca :)

Hubungi kami :
019 659 1541 ( Fizah )

Page FB : Kedai Vitamin Kuantan

Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Balok, Kuantan
Pengeposan ke seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment