Thursday, January 25

Your Trusted Pengedar Shaklee Balok Kuantan

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.

Anda sedang mencari Pengedar Shaklee di kawasan Balok ke? 

Kawasan Seberang Balok, Balok Makmur, Balok Perdana, Chengal Lempung, Balok Jaya, Balok Baru, Balok Pantai, Balok Sejahtera, Balok Pine, haaa, macam-macam Balok lagi lah. Atau kawasan berdekatan di sekitar Balok?

Haa, ni nak bagi tau ni, Fizah merupakan Pengedar Shaklee yang aktif beroperasi di Balok tau! Tahun 2018 ni merupakan tahun ke 6 Fizah dah mengunakan produk Shaklee dan aktif buat bisnes dengan menjual dan mengedarkan produk suplemen pilihan ramai ini.


Ready Stock Available For COD


Buat yang bertanya di manakah lokasi kedai Shaklee Fizah ni, Fizah nak bagitahu bahawa yang Fizah bukanlah stokis yang mempunyai kedai khas ye. Fizah buat bisnes ni secara full time dari rumah sahaja. Ready stock Shaklee juga In Shaa Allah available kecuali produk yang limited item.

Lebih spesifik lagi Fizah beroperasi mengedarkan produk Shaklee dari rumah sahaja di Kuantan Pahang. Jadi, berita baik buat mereka yang memerlukan produk Shaklee dari sekitar Balok, Gebeng,, Pelabuhan, Kuantan dan juga seluruh Malaysia boleh membuat order dari Fizah.

Bagi yang tinggal berhampiran sekitar Kuantan, Fizah spesifikkan lagi kawasan yang Fizah cover ialah sekitar Balok, Sungai Karang, Gebeng, Pelabuhan, Beserah, Semambu dan juga bandar Kuantan - anda boleh membuat belian produk Shaklee secara Cash On Delivery (COD).


Belian secara pos juga Available

Yang jauh dari Kuantan kita pakai kemudahan pos sahaja. So tak perlu risau untuk order. Penghantaran akan dilakukan samada menggudakan Poslaju atau kurier GDex / City Link. Boleh request untuk keutamaan menggunakan Poslaju jika kawasan anda tak masuk kurier penghantaran yang Fizah nyatakan tu.


I am Trusted Shaklee Distributor cum Shaklee Business Leader too.

Fizah juga merupakan salah seorang Business Leader dalam perniagaan Shaklee ini, mencapai income bulanan 4-5angka. Fizah juga mencari mereka yang berminat untuk memulakan bisnes produk kesihatan Shaklee ni.

Buat yang berminat nak berbisnes Shaklee sebagai Pengedar Bebas (Independet Distributor), anda tak perlu risau tentang modal berapa ribu yang perlu dikeluarkan. Daftar keahlian adalah serendah RM79.50* sahaja. Nak daftar FREE Membership pun boleh, tak perlu modal lebih RM1k yang pastinya.

Fizah mahukan mereka yang boleh komited masa dan keinginan yang tinggi belajar bermacam perkara dan sedia aplikasikan sepenuh usaha untuk maju dalam bisnes Shaklee ini. Tak boleh banyak alasan untuk berjaya.


Hubungi Fizah jika mahukan produk atau berbisnes Shaklee ya!

Jika ada yang serius nak bisnes Fizah sangat mengalukan kalian ya. Hubungi Fizah pada nombor tertera di bawah. Nak beli produk untuk kegunaan sendiri mahupun nak business yang boleh jana side income, Fizah amat mengalukan kalian berdaftar sebagai ahli dalam group Fizah. Please Contact me!

www.wasap.my/60196591541

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Fizah. InsyaAllah kunjung balas akan menyusul dari Fizah :)