Wednesday, August 29

Testimoni : Hectic Day Berubah Menjadi Tenang Setelah Ambil Vivix, OsteMatrix, Peppermint Ginger Plus & Alfalfa Complex

[HECTIC DAY]
Hari ni merupakan hari yang hectic buat saya. Pagi tadi sempat lapik perut hanya 2 keping roti sebelum masuk ke kelas. Seusai habis kelas, saya bergegas pulang ke bilik menyiapkan listing tugasan urgent yang perlu diselesaikan.
Focus dan concentrate, dengan officemate pun cakap benda penting je. Phone call pun cakap cepat-cepat dan laju-laju. Lunch? Say bye2!
Disebabkan otak diperah (guna tenaga) tetapi perut tidak menjamah makanan sebarang, angin pun memenuhi 'empty space'. Bila angin dah naik sampai ke tekak dan kepala, memang kacauuu! Akibatnya muntah 'kosong'.
Sedar-sedar je dah petang hari. Perut dah tahap tak tahan. So, lari-lari ke shopping complex beli barang keperluan asas sambil menyelam menjamah makanan. Lepas makan, telan ALFALFA COMPLEX & PEPPERMINT GINGER, fuhhh berdesup 'angin' keluar dari badan dan badan rasa lebih 'ringan'.
Balik rumah, layan Mishary amek angin petang dan golek-golek. Lepas Maghrib, berlari-lari semula ke kelas ganti (malam). Alhamdulillah survive sepanjang hari.
Coaching anak-anak Shaklee pun sempat aje menyelit. Sedar tak sedar, hari ini sharing health info sebanyak 4 post, entah bila jari-jemari menari separa sedar. Penangan sesudu VIVIX pada awal pagi. Dah tiba masa untuk 'berlabuh', telan OSTEMATRIX untuk shuhhh2 gi main jauh-jauh segala keletihan! Selamat malam.
~ Sara Maya ~

Terima kasih kerana anda sudi membaca :)

Hubungi kami:
019 659 1541 (Fizah)

Page FB : Kedai Vitamin Kuantan

Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Balok, Kuantan
Pengeposan ke seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Fizah. InsyaAllah kunjung balas akan menyusul dari Fizah :)