Monday, August 20

Testimoni Herbal Blend : Tumit Pecah-pecah & Kasar Jadi Licin


#shakleeeffect dari kakak.
Sebenarnya tak pandai nak citer. Tapi nak cite jugak sebab nak kongsi gembira. Cerita #shakleeeffect. Akak rasa ramai yang mengalami masalah yang sama kan termasuk la akak.
Malu nak cite sebenarnya. Ni pasal kaki atau tumit yang pecah-pecah dan kasar.
Nampak buruk bergaris hitam, kasar dan kering. Pssst kalau jalan kat carpet boleh sangkut tau. Teringat dulu-dulu ketika zaman sekolah arwah bapa akak (alfathiah untuk arwah) dia cakap kalau orang perempuan tumit pecah-pecah dia kata macam tiang jamban.
Sebenarnya dah macam-macam cream cuba tapi tidak berkesan. Tapi bila masuk member Sid Shaklee, kenapa ye cream herbal blend ni memang laris sangat atau terlajak laris. Pinjam kata-kata Datuk Syukri.
Lepas tu baru teringin nak cuba. Setelah guna Herbal blend dua kali sehari pagi dan petang. Alhamdulillah nampak perubahan dan kesan selepas seminggu guna.
Happy sangat. Bukan setakat tumit, gatal-gatal kulit akak guna Herbal blend tau. Kalau ada sape-sape yang mengalami masalah yang sama jangan berlengah lagi, cuba atasi masalah dengan cepat. In Shaa Allah berkesan. Akak dah cuba kawan-kawan bila lagi?
~ Puan Hamidah ~


Terima kasih kerana anda sudi membaca :)

Hubungi kami:
019 659 1541 (Fizah)

Page FB : Kedai Vitamin Kuantan

Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Balok, Kuantan
Pengeposan ke seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment